Venlo Partners

De citymarketingorganisatie van en voor Venlo

Over Venlo Partners

Venlo Partners is als citymarketingorganisatie actief in het verbinden van partijen en initiatieven die Venlo via de binnenstad, evenementen en het studentenleven verder op de kaart zetten. Nieuwe en bestaande initiatieven worden aangejaagd. Lokale en regionale initiatieven worden ‘omarmd’ en gekoppeld aan de ‘branding’ van het merk Venlo. Venlo Partners is door haar strategische samenwerkingsverbanden en haar pragmatische daadkracht als citymarketingorganisatie een onmisbare schakel tussen regionale ambities en de realisatie van projecten.

Onze doelstelling

Venlo Partners focust op de realisatie van de strategische visie Venlo2030. De doelstelling: Bewoners van Venlo bewust maken van hun ambassadeurschap van hun stad. Bezoekers uit de stad en regio, met name de jonge ambitieuze bezoekers, laten we de binnenstad ontdekken en her-ontdekken. En studenten, die een positieve invloed op de aantrekkelijkheid van de stad hebben, binden we aan de stad Venlo.

Hoe we dat doen

Om de opdrachten uit te kunnen voeren werkt Venlo Partners nauw samen met een sterk team ZZP’ers met elk hun specifieke expertise en de mogelijkheid om mee te kunnen bewegen met de dynamiek van Citymarketing. En wat ze delen is natuurlijk de liefde voor de stad. En dat verbindt ons.

Neem contact op

Onze Partners

Samen met onze Partners werken we aan de promotie van Venlo. Venlo is een ondernemende en veelzijdige stad. Een stad die veel mogelijk maakt. Een stad die barst van de actieve inwoners met goede ideeën. Van innovatie, plezier en samenwerking. Samen zetten we in op nieuwe ontwikkelingen op het gebied van ondernemen, studeren, winkelen, evenementen, maar vooral beleving van onze stad.

Leer meer over onze partners

Een Venloos cadeautje geven?

Een echt Venloos cadeautje geven? Hartstikke leuk! Denk dan eens aan een Groeët Venlose Aetbón, of een cadeaubon van bijvoorbeeld Thermaalbad Arcen, City Cinema of De Maaspoort. Ook een cadeaubon van IJssalon Clevers is altijd een schot in de roos.